Na aktuální novince UXV 700i 4x4 Turf představuje Kymco nový design svých offroadových modelů, jenž je charakterizován sportovní kapotou, výrazně tvarovanými vstupy chlazení a robustní čelní maskou. Díky výrazné přídi a moderním světlometům, které evokují prvky automobilového designu, či elegantní mřížce chladiče a vysoko vytažené čelní partii se širokými blatníky působí nové UXV 700i 4x4 Turf velmi dospěle a zároveň dynamicky.
Kdo hledá silného, spolehlivého a všestraného průvodce do těžkého a neprostupného terénu, neměl by při svém výběru opomenout model UXV 700i 4x4 Turf, který byl pro takovéto prostředí přímo zrozen! Kapalinou chlazený jednoválec se čtyřventilovou technikou, elektronickým vstřikem paliva a zdvihovým objemem 695 ccm produkuje v „otevřené“ verzi špičkový výkon 33 kW (45 koní). Nejen silný motor, ale především volitelný pohon přední nápravy, robustní redukční převodovka a dvě uzávěrky vpředu i vzadu se starají o maximální trakci za každých podmínek. Unikátní řešení zadní nápravy s diferenciálem umožňuje výrazně hladší jízdu po zpevněných komunikacích, citelné snížení opotřebení pneumatik a přispívá také ke snadnému otáčení. Promyšlený systém aktivace jednotlivých voleb pohonu usnadňuje ovládání vozidla, systém se aktivuje pomocí otočného ovladače zcela jednoduše a pracuje rychle a bez prodlevy. V režimu pohonu přední nápravy se automaticky aktivuje uzávěrka zadního diferenciálu a dalším otočením ovladače dojde k uzamčení předního diferenciálu, nyní je průchodnost terénem na maximální možné úrovni... Vše je korunováno účinnou motorovou brzdou, která zajišťuje bezpečné sjíždění z velmi prudkých svahů.
Při jízdě po běžné asfaltové silnici se UXV 700i 4x4 Turf chová díky zadnímu diferenciálu velmi stabilně a jízda se v podstatě podobá chování automobilu offroadové kategorie. Vývojářům Kymca se u modelu UXV 700i 4x4 Turf povedlo velmi citlivě skloubit obě spektra (tedy off-road a on-road) velmi povedeným konceptem podvozku a pohonu. Přidáme-li ještě velmi účinnou brzdovou soustavu ovládanou brzdovým pedálem, vyjde nám skvělý stroj vhodný pro těžkou práci i zábavu. Silné, dvoupístkové třmeny a kotoučové brzdy na všech kolech mají perfektní účinek, navíc je zde ještě pátý kotouč k ovládání parkovací brzdy, což je nejen je v této třídě výjimečné!
Zdroj: www.quadmania.cz
Celý článek lze shlédnout v přiloženém odkazu: